Politica de confidentialitate GDPR

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE  GDPR

Respectarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal, Precum si a dreptului la viata privata este una din misiunile fundamentale ale pensiunii noastre.

Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislatia privind protectia datelor aplicabila în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).

Datele personale înseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatiisale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Entitatea noastra este operator de date cu caracter personal în sensul prevazut de GDPR, respectiv stabilesc mijloacele si scopurile de prelucrare a datelor cu caracter personal.

CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRAM?

Daca sunteti client sau potential client

Colectam date cu caracter personal în urma celor mai multe interactiuni cu dvs., precum si în cadrul celorlalte aspecte ale activitatii noastre. Categoriile de date pe care le prelucram sunt urmatoarele:

a) date necesare pentru efectuare rezervarilor (de exemplu, nume, prenume, e-mail, telefon);

b) datele aferente fisei de sosire-plecare, solicitate în baza legislatiei nationale (de exemplu, cetatenie, adresa, data nasterii);

c) datele cardului bancar (numarul cardului de credit / debit, numele titularului, data expirarii);

d) informatii despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii si a plecarii, cerinte speciale, preferinte;

e) date necesare furnizarii unor servicii aditionale, dupa caz;

f) recenzii si opinii referitoare la serviciile noastre;

g) orice alte tipuri de informatii pe care alegeti sa ni le furnizati.

De asemenea, camerele de supraveghere si alte masuri de securitate aflate pe proprietatea noastra pot capta sau înregistra imagini ale oaspetilor în locuri publice (cum ar fi intrarea în pensiune, bucatarie, terasa sau holuri), precum si datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere).

Puteti alege oricând ce date personale doriti sa ne furnizati. Cu toate acestea, daca alegeti sa nu furnizati anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitarii noastre este respectarea unei obligatii legale, obligatii contractuale sau obligatii necesare pentru încheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a va oferi anumite servicii, de exemplu: (i) daca nu doriti sa ne dati nume, prenume, adresa de e-mail sau numar de telefon în cazul în care doriti sa faceti o rezervare, nu vom putea sa efectuam rezervarea, sau (ii) având în vedere faptul ca în fisa de anuntare a sosirii si plecarii (care trebuie completata atunci cand va cazati la pensiunea nostra) va trebui sa introduceti anumite date personale prevazute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veti dori sa completati acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa va cazam în pensiune.

Daca sunteti vizitator în cadrul locatiei noastre

Colectam numele, prenumele, seria si numarul actului de identitate.

De asemenea, camerele de supraveghere pot capta sau înregistra imagini ale vizitatorilor în locuri publice (cum ar fi intrarile în hotel sau in restaurante sau holuri).

Daca sunteti utilizator al site-ului nostru de internet www.pensiuneaioana-ag.ro 

Pentru citirea informatiilor existente pe site nu este necesara oferirea datelor personale. Totusi, in scopul exploatarii tehnice a portalului, Pensiunea Ioana foloseste provizoriu urmatoarele informatii ce nu contin date personale si care apar automat administratorului de site:

a) adresa de internet de protocol (IP)

b) denumirea domeniului(URL)

c) datele de accesare

d) file-ul de accesare al clientului(denumirea file-ului si URL)

e) codul HTTP al parolei raspuns

f) datele paginii web de unde se face accesarea

g) cantitatea bite-urilor consumate cu ocazia vizitarii

h) data vizitarii

i) datele paginilor parcurse, respectiv

j) denumirea browserului.

Pentru utilizarea unor servicii (ex. rezervari on-line) sunt necesare anumite date personale. Pentru detalii, va rugam sa consultati sectiunea corespunzatoare operatiunii utilizate pe site.

ÎN CE SCOP SI ÎN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONALE?

Daca sunteti client

a) Rezervari pentru pensiune, restaurant sau în cazul solicitarilor de oferte transmise de dvs. pentru anumite evenimente organizate sau ce pot fi organizate.

Scop: prelucram datele dvs. personale (i) pentru a va rezerva un loc în cadrul hotelului/restaurantului si (ii) pentru a raspunde solicitarilor de oferte transmise de dvs.

Temei: încheierea unui contract

b) Check-in

Scop: prelucram datele dvs. personale pentru înregistrarea/cazarea în cadrul hotelului nostru.

Temei: în momentul cazarii, conform prevederilor legale în vigoare sunteti obligat la completarea fisei de anuntare a sosirii si plecarii care contine un minimum de date necesare pentru a va putea caza.

c) Serviciul clienti (acest serviciu se refera, printre altele, la: serviciul de transport la / de la hotel, serviciul de curatenie, serviciul de spalatorie, etc)

Scop: prelucram datele dvs. personale pentru a va oferi o experienta cât mai placuta si în conformitate cu standardele dvs si ale hotelului.

Temei: executarea contractului de prestare servicii hoteliere.

d) Alte comunicari: prine-mail, posta, telefonsau SMS

Scop: aceste comunicari vor fi facute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a raspunde cererilor dumneavoastra, (ii) daca nu ati finalizat o rezervare online sau o cerere de oferta, este posibil sa va trimitem un e-mail pentru a va reaminti sa finalizati rezervarea, (iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost solutionate plângerile si / sau incidentele aparute pe perioada sederii dvs.

Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standarde dorite prin solutionarea eventualelor cereri/plângeri si pentru a va asigura de întreaga noastra disponibilitate.

e) Analiza, îmbunatatiresicercetare:

Scop: pentru a asigura constant evolutia calitativa a serviciilor noastre, avem grija sa analizam fiecare plângere / sugestie din partea dvs., astfel ca întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele si a gasi cele mai bune solutii pentru remedierea acestora.

Temei: ne bazam pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs.

Daca sunteti vizitator în cadrul locatiei noastre

Scop: prelucram datele dvs. personale pentru a asigura protectia bunurilor si a persoanelor din cadrul hotelului.

Temei: interesul nostru legitim de a asigura atât protectia bunurilor clientilor/hotelului/personalului, cât si protectia persoanelor din cadrul hotelului.

Daca sunteti reprezentant sau persoana de contact al furnizorilor sau partenerilor nostri de afaceri

Scop: derularea relatiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii nostri de afaceri.

Temei: executarea unui contract.

CATRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?

Pentru a va oferi servicii de înalta calitate, este posibil sa transmitem informatiile dvs. personale furnizorilor nostri de servicii si altor terte parti, dupa cum este prezentat în detaliu mai jos:

a) Furnizori: învedereafurnizarii serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui sa transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar acestia au calitatea de împuterniciti si prelucreaza datele în numele, pe seama si în conformitate cu indicatiile noastre

b) Evenimenteîngrup sau întâlniri: daca vizitati hotelurile noastre în cadrul unui grup sau al unei conferinte, informatiile solicitate pentru planificarea întâlnirii si a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri si evenimente si, daca este cazul, cu oaspetii care organizeaza sau participa la întâlnire sau eveniment.

c) Parteneride afaceri:în anumite cazuri, ne asociem cu alte societati pentru a va furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, va putem aranja închirierea unei masini sau intermedia servicii optionale si adiacente serviciilor care exced ofertei noastre.

d) Autoritati si/ sau institutii publice pentru: (i) respectarea dispozitiilor legale, (ii) a raspunde solicitarilor acestora, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranta nationala). Spre exemplu, potrivit reglementarii expuse la Sectiunea “IN CE SCOP SI IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONALE?” b) orice unitate hoteliera este obligata sa transmita zilnic fisele de anuntare a sosirii si plecarii ale fiecarui

Confidentialitatea datelor dvs. este importanta pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizeaza numai în temeiul unui angajament de confidentialitate din partea destinatarilor, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate în siguranta si ca furnizarea acestor informatii se face conform legislatiei în vigoare si politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare data vom transmite catre destinatari doar informatiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

FURNIZAREA DE CATRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

Daca ne furnizati datele personale ale altor persoane fizice, va rugam sa le comunicati înainte de aceasta dezvaluire si modalitatea în care acestea urmeaza a fi prelucrate, asa cum este descris în aceasta politica de confidentialitate.

CÂT TIMP PASTRAM DATELE DVS PERSONALE?

Datele dvs. personale sunt pastrate pe toata perioada realizarii scopurilor detaliate în prezenta politica, daca o perioada mai lunga de timp de pastrare nu este necesara sau permisa de legea aplicabila.

Revizuim constant necesitatea pastrarii datelor dvs. personale, iar în masura în care prelucrarea nu mai este necesara si nu exista obligativitatea impusa de lege de a pastra datele dvs. personale, vom sterge / distruge informatiile dvs. personale cât mai curând posibil si într-un mod în care sa nu mai poata fi recuperate sau reconstituite

Daca informatiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigura eliminarea lor în totalitate, iar daca acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi sterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul ca informatiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRA?

În calitate de persoana vizata beneficiati de urmatoarele drepturi prevazute de GDPR:

a) Dreptul de acces: ne putetisolicita (i) o confirmare a faptului ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal si, în caz afirmativ, acces la datele respective si informatii cu privire la acestea, precum si (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le detinem (art. 15 din GDPR);

b) Dreptul la rectificare:ne puteti informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteti cere sa corectam datele personale pe care le detinem despre dvs. (art. 16 din GDPR);

c) Dreptul la stergere(„dreptul de a fi uitat”): în anumite situatii (ca de exemplu (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ati exercitat dreptul la opozitie sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe baza de consimtamânt si v-ati retras consimtamântul), ne puteti cere sa stergem datele personale pe care le detinem despre dvs. (art. 17 din GDPR);

d) Dreptul de a restrictionaprelucrarea: în anumite situatii (ca de exemplu cazul în care este contestati exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrarii), ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor dvs. pentru o anumita perioada (art. 18 din GDPR);

e) Dreptul la portabilitateadatelor: sa ne solicitati sa va trimitem datele dvs. personale unei terte parti sau direct catre dvs. (art. 20 din GDPR);

f) Dreptul la opozitie: în anumite situatii (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteti solicita sa nu mai prelucram datele dvs. (art. 21 din GDPR).

În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimtamântului dvs., aveti dreptul sa retrageti acest consimtamânt în orice moment. În aceasta situatie, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu exceptia cazului în care o dispozitie legala ne obliga la pastrarea si arhivarea acestora. In orice caz, va vom informa daca exista o astfel de prevedere legala si o vom indica în mod expres.

SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANTA?

Tratam securitatea dvs. personala cu seriozitate, de aceea, luam importante masuri de securitate, necesare pentru protectia împotriva accesului neautorizat la date sau modificarii, dezvaluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, pastrare si procesare de date si ale masurilor de securitate, de asemenea, masuri fizice de securitate pentru protectia împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocam datele personale.

Solicitam si furnizorilor nostri de servicii precum si partenerilor de afaceri sa întreprinda toate masurile necesare în vederea protectiei împotriva accesului neautorizat la date sau modificarii, dezvaluirii ori distrugerii neautorizate de date.

LINKURI CATRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru contine linkuri catre site-uri terte. Retineti faptul ca nu ne asumam responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, pastrarea, partajarea sau dezvaluirea datelor sau informatiilor de catre astfel de terte parti. În cazul în care folositi sau furnizati informatii pe site-urile tertilor, se aplica termenii si politica de confidentialitate a site-urilor respective. Va sfatuim sa cititi politica de confidentialitate a site-urilor pe care le vizitati înainte de a trimite date personale.

Folosirea serviciilor de internet oferite de Hotel Victoria cade sub incidenta termenilor de utilizare si a politicii de confidentialitate ale furnizorilor de internet. Puteti accesa termenii si politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.

ÎNTREBARI SAU RECLAMATII

Daca aveti întrebari sau preocupari legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau daca doriti sa va exercitati oricare dintre drepturile mentionate mai sus, sunteti binevenit(a) sa ne contactati trimitând un e-mail la urmatoarea adresa: rezervari@pensiuneaioana-ag.ro iar noi va vom raspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.

De asemenea, în masura în care nu dispuneti de mijloace electronice sau nu doriti sa le folositi, puteti formula o cerere scrisa pe care sa o transmiteti sau depuneti la receptia pensiunii situata la adresa Str. Negru Voda nr. 102 Curtea de Arges

În masura în care nu sunteti satisfacut cu modalitatea în care v-a fost solutionata cererea, puteti depune o plângere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

MODIFICARI ALE POLITICII

Aceasta politica de confidentialitate se poate modifica în conformitate cu schimbarile legislatiei privind politica datelor sau în baza unor modificari ale serviciilor noastre sau ale modalitatii de organizare din când în când. Daca vom efectua modificari materiale la aceasta, vom publica un link catre politica revizuita pe pagina principala a site-ului nostru. Daca vom efectua modificari semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor si libertatilor dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), va vom contacta înainte de a începe aceasta prelucrare.

 

EnglishGermanHebrewItalianRomanianSpanish